drunk

hej, alltsammans. har hunnit med mycket senaste tiden. har fyllt 15, har fått moppe körkort, har fått stipendium, har slutat skolan, har blivit firad, har fått börja träna lite smått igen och imorgon börjar sommarjobbet, har även hunnit med att både vara skit glad och förbannat jävla ledsen.

hade en mycket fin skolavslutning med världens mest underbara vänner. åkte och åt middag med familjen och min allra bästa amanda efter, myspys. på kvällen åkte vi till Åby en snabbis sen sov hon här.

har som sagt blivit firad. har fått hur mycket kärlek som helst och massa fina saker som jag gjorde mig jätte glad.

och har ju även fått börja träna lite smått igen, det är livet. för imorgon, då slutar min tränare. har gråtit så mycket över det och vill inte att morgondagen ska finnas egentligen. men på något sätt ger det mig en styrka, för nu ska vi visa hur jävla bra vi är. vi ska krossa alla andra. så imorgon ska jag ha kul och jag ska le och ta vara på den sista tiden tillsammans med vitolds! du betyder mycket.

börjar jobba imorgon och det ska bli kul. därför stannar jag helt enkelt hemma och tar det lungan ikväll. jag hoppas att alla ni där ute har haft en mycket bra start på sommarlovet och att ni kommer se till att göra den här tiden riktigt värd att minnas. ni är superbra allihopa, puss!

- nedan kommer lite blandade bilder från tiden som varit, bland annat skolavslutningen, när jag luncha med Melker, och en del av presenterna jag fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0