jag mår bra

nu har det gått en hel dag utav mitt sommarlov och det känns underbart. har mycket kul att se fram emot men även massa saker som kommer dyka upp under tiden. åh så kul allt känns. alla andra har antingen fått lov idag eller så får de det imorgon och det är underbart ska jag säga er. jag åker omkring på moppen, hoho den får ta mig överallt. dagen spenderades med min bästa och mycket fina mormor! supermysigt eftersom hon var mycket saknad. sedan drog jag en sväng till åby och var där under kvällen, även det va härligt. imorgon väntas nya äventyr och jag är taggad redan nu. men först måste jag sova! ska minsann upp tidigt imorgon... godnatt mina dinosaurier och sov supergott, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0